ik begin al aan week drie - Reisverslag uit Poole Island, Australië van Niennie901 - WaarBenJij.nu ik begin al aan week drie - Reisverslag uit Poole Island, Australië van Niennie901 - WaarBenJij.nu

ik begin al aan week drie

Blijf op de hoogte en volg

18 Juni 2015 | Australië, Poole Island

Ik ben nu twee weken in Australië maar t voelt alsof ik hier al veel langer ben. Vanochtend ben ik met de bus vertrokken vanaf Cairns naar Airlie en zit nu al 9uur in de bus. Nog een uurtje en dan ben ik er hopelijk. Ik zou eigenlijk op zondag al vertrekken maar had een bankaccount geopend en moest nog wachten op m'n pasje. Die uiteraard pas is gekomen nadat ik al in de bus zat. Gelukkig komt een vriendinnetje die ik in Cairns heb ontmoet maandag naar Airlie en die neemt hem mee. In Cairns heb ik heel veel leuke mensen ontmoet dus ik ga hen missen en als ik in Airlie geen werk kan vinden ga ik terug om daar te werken.

Vorige week dinsdag heb ik afscheid genomen van Elvera en ik vond het best spannend om het alleen te doen. Maar het is zoals ze zeggen zodra je alleen bent is het heel gemakkelijk om vriendschappen op te bouwen. Ik had drie hele leuke kamergenootjes met wie ik veel heb gedaan. (Michelle, Sophie en Andreanne) ook was er een grote groep mensen met wie ik regelmatig uitging en heb ik leuke mensen ontmoet in Cape Tribulation (Ben, Hattie en Sophie)

Dat was dan ook het enige leuke aan Cape Trib. Ik vond het echt afschuwelijk. De bus vertrok om half 7 sochtends en ik lag pas om 4uur op bed, oeps. Ik dacht dat ik dezelfde Tour had als Hattie en Sophie maar die hadden een andere bus. Mijn bus zat vol met Duitsers. Op zich geen probleem maar daardoor was het moeilijk om mensen te vinden om mee om te gaan, dus voelde me vrij lonely. Uiteindelijk wel een Nederlands meisje ontmoet, niet helemaal m'n type maar je moet toch wat. Gelukkig zat ik wel in dezelfde hostel als de andere meisje en daar heb ik ook Ben ontmoet, de meest flamboyante gay ever, echt een schatje. Omdat het alleen maar regende was er vrij weinig te doen en dus hebben we voornamelijk in het restaurant gezeten. Daar had een jongen me zo bang gemaakt voor alles wat er in het regenwoud was (lees: everything here can kill you) dat ik snachts, toen door de regen het bos op het huis leek te vallen, een paniek aanval gehad. Ik kon niet slapen en wilde zo snel mogelijk daar weg. De bus van m'n vrienden vertrok om 12uur en die van mij pas om half twee. Ik heb de andere buschauffeur toen geld geboden om met hen mee te gaan. Dat mocht voor $70 wat ik niet cash had en uiteindelijk niet heb horen betalen. We zijn op de terugreis nog op een crocodile Tour geweest en hebben een stuk of 7 krokodillen gezien super gaaf.

Verder voornamelijk de hele week gechilled, tot gister alleen maar regen gehad, maar m'n laatste dag toch nog zon

  • 04 Augustus 2015 - 12:20

    Els:

    Ha Nienke,
    Veel plezier en geniet van je reis!
    En je niet meer bang laten maken, hè
    Groeten van ons,
    Loek en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Poole Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2015

oeps...

18 Juni 2015

ik begin al aan week drie

07 Juni 2015

first week

02 Juni 2015

vertrek ahhhhh......

Actief sinds 19 Mei 2015
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 2464

Voorgaande reizen:

19 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: