first week - Reisverslag uit Cairns, Australië van Niennie901 - WaarBenJij.nu first week - Reisverslag uit Cairns, Australië van Niennie901 - WaarBenJij.nu

first week

07 Juni 2015 | Australië, Cairns

Afgelopen dagen voornamelijk gechilled met Elvera. Hier in Cairns is vrij weinig te doen, enkel zonnen bij het nep strand en uitgaan. Vrijdag zijn we wel naar een mini dierentuin geweest, bovenop het casino. Allemaal typisch Australische beesten gezien.

Gister zijn we uit geweest met een groep mensen van het hostel. Was super gezellig. :)

Ik heb gister ook wat plannen gemaakt. Ik blijf tot donderdag in het hostel in Cairns en ga vrijdagochtend heel vroeg naar Cape Tribulation met een Tour waar ik ook zal verblijven in een beachhouse voor een nacht. Dan kom ik op zaterdag terug en dan nog een nacht en dan ga ik richting Airlie beach om te kijken voor werk daar. Hier in Cairns schijnt weinig werk te zijn en heel veel backpackers op zoek.

• 07 Juni 2015 - 16:45

Lily:

Hey Lieverd,

Klinkt allemaal super! Geniet ervan.

Kus,

Lily